2013年3月29日星期五

SCHINDLER elevator brake W163


Check the brake shoe should fit tightly to the the Schindler Elevator brake W163 wheel brake surface, when disengaged, the brake shoe should leave Schindler Elevator brakes brake wheel surface without local friction, when a gap formed between the wheel and the brake shoe in the brake braking Schindler shall not be greater than 0.7 mm.
Schindler brake-shaft must be able to automatically rotate and often with a thin oil lubrication, the electromagnet in the job, touch iron should be able to slide freely, without jamming.
Schindler Elevator brake W163 solenoid coil wiring should be no loosening, the coil external short-circuit proof insulation.
Schindler Elevator brakes brake shoe pad if greasy to remove the cleaning, to prevent slipping.
Schindler Elevator brakes brake wheel gap increases when the brake shoe pads wear, the brake is not normal. When abnormality occurs percussion, should be adjusted to the movable core, a nut connected with the brake shoe arm, to compensate for the thickness of the wear out, so that the clearance recovery.
When the brake shoe pad wear value than 2/3 of the liner thickness, should be replaced.
Schindler Elevator brake W163 spring every once in a while to adjust their spring force to lift full load decline should be able to provide sufficient braking force of the car quickly stop bit, full load rises brake can not be too fierce to be smooth from leveling speed the transition to the and accurate stop layer to want to stop floor surface.

1 条评论:

  1. Good afternoon friends, I have an exchange of information elevators, I wonder if you have electric or electronic schematics plate lift, Example II LCBI or Otis would help me a lot since ja thank you.

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